2008. február 3., vasárnap

Egy (chipi)Káó este :)

Huuuu!
Volt egy estém srácok!:)
Kezdem ott hogy van egy barátom aki igen csak pírja a piát ivott vagy egy boros colát és már szépen vigyorgott de legalább jól kezdődött az este :)!
Na mármost volt két darab koncertnek látszo akármilyen valami!
Az egyiknek találó neve volt Borzalom:D de legalább jól elpoénkodtunk a nevén!
Oj annyira megtetszett nekünk ez a borzalom(:D) hogy egyik haverom beüvöltötte (miközben a punkok visza visszát kiáltottak) hogy: Visszanegyertek!:D ja és a Takarodj!Takarodj! is elhangzott! Ez oan mélyen érintett engem és másik haveromat hogy az asztalra helyeztük arcunkat és fél órán keresztül egyirányba röhögtünk:D!
Voltak még érdekes dolgok pl.: nem szomlyas barátom Chipi smst irt a telefonjába és oda adta haveromnak merthogy csak igy lehetett beszélni a borzalomtól(:D)! Miközben haverom pötyögte a választ Chipi felüvölt: Hol a telefonom?:D
Aztán hogy mondjam álltalába én vagyok az Antialkesz a csapatba és haverom ezt nem nézte jó szemmel hát nyegyedórán keresztül tolta felém a boros coláját a vége az lett hogy ha csak nyujtotta a kezét én már szabályos röhögő görcsöt kaptam:D!
Kb oan 1kor már hullafáratt voltam egyik haverommal együtt így 1-3ig azt vártuk hogy mikor megyünk már mer mi már majdnem elaludtunk a székbe:)!
Végülis jó kis este volt megünepeltük haverom oszt társának .......... asszem 12. szülinaplyát(16 amugy xD).
Na hamár jó kisfiu vagyok és borzalommal nem kinozom a népet ezért egy másik nem is oan régen Grandban fellépett együttest a Wendigot mutatnám be!

2 megjegyzés:

Gyusza írta...

Azé az este tipp topp volt :D Ott volt. most nem volt punyi :D Berci hozta a formáját :D Nem csalódtam benne. Csak úgy áradt belőle az ész :D Pl: Lőrinc Atya XD (bár Jóska akk te már nem voltál ott :P )

Gyusza...

Csipicao írta...

Kösz Hurka de az ész belőled is áradt!! Aki lábra se tud állni az inkább ne szóljon semmit:D !! xDxD