2008. február 27., szerda

Visszatértem....

Na ma visszatértem a taposómalomba.
Durván másfél hétnyi hiányzás után persze semmiről nem tudtam de hát így szokott ez lennei így azt sem tudtam hogy 10percel elöbb kelett volna bemenjek órára hát rendesen el is késtem.
Mivel jó idő és napsütés van végre a fölötti frusztrációm is elmult hogy "tele a ***** ezzel a 15 pulcsival".
Örültem hogy mehetek iskolába, ez több kultúrában érdekes szemráncolásokat okozhat de nálam nem ugyanis én az iskolába járást szeretem: a haverock, buli, még az órákat is szeretem. Én a dolog otthoni kevésbé "Romantikus" részét nem szeretem: az otthon tanulást.(És akik ismernek tudják: nagyon nem :))
Na ha már így ki örömködtük magunkat mert "jó idő móka kacagás haverock buli f**ta"
az utobbi pár nap szánalmasan viccesnek szánt videói helyett jöjjön egy kis Zene!
Méghozzá küldeném a Clawfinger-től a The Price We Payt és küldeném mindenkinek aki szereti, fejrázás, szinti, zúzás, és minden földi jó:).:

(Ja és sok sikert Angyalkának a mai felvételihez ;))

Nincsenek megjegyzések: