2008. február 7., csütörtök

Ütős nap lessz még pár ien:D

A lessz még pár ient a sablonos cím választásra értettem de ijenkor már tudod kinek van kedve címen gondolkodni....?!:D
A mai napot gyakorlatilag végig aludtam nem mintha máskor máshogy lett volna de ma ojan "utálom a sulit c. napom volt":)!
Na hamár ijen lehangolt délelött volt gondoltam feldobom kicsit az idegeimet egy kis Zenével!:D
Erre számomra a Blink 182 tünt a legalkalmasabb válaztásnak jöjjön is hát az unalomig koptatott de még mindig állat First Date című szám!

Miután ledületbe jöttem gondoltam a reflexeimet is magához kéne térítenem beis toltam helyből az Unreal Tournament 3. részét.
Kine ismerné a jó öreg lan partykon 80kék halál után rongyossá tolt UT-t!
Te ott szégyeld magad ha nem ismered na nesze megdoblak egy kis magyarázattal:
Sok ember(vagy nem ember:D) mászkál a pályán és irtani kell amig birod szuflával és Kolával:D
Jöjjön egy kis bevezető:

Nem került szóba tegnap de tegnap volt a Jubileumi 10. irás a poén az hogy én magamtól kb azt vártam hogy az 5. után megunom:D!

Nincsenek megjegyzések: