2008. február 4., hétfő

Szabinap!:)

Egész jól elvoltam ugyanis az én sulimban ma nem volt tanítás így itthon művelhettem a Gitározás és Gamelés ősi és gyönyörű művészetét!
Nade elég volt rólam ha már zene zuzzunk egy pöppet:
Van egy K3 nevű nagyon jó magyar eggyütes!
A névválasztás elég eggyértelmű volt mert a gitárost és alapítót Kallai Jánosnak hívják és hárman vannak.
Én ezt a kiváló eggyütest álltalam sokat forgatott GameStar nevű ujság dvd mellékletén láttam elöszőr és nagyon megtetszett aki még szeretne olvasgatni róla az a k3music.hu -n megteheti!
Most jöjjön az The End of Evolution című szám klippje:



És ami a tegnap kis jegyzetből kimaradt pár kép a szombat estéről:)!



(A Képek barátaim engedélyével kerültek fel igaz nem mindenki lett megkérdezve :))

Nincsenek megjegyzések: