2008. február 6., szerda

A dolgok csak ugy kiesnek :)

Hát igen ahogy az ügyetlen pincér mondja az amnéziásnak hát igen a dolgok néha csak ugy kiesnek!
Na ma énis így jártam sikerült nadrágomra ejteni a teljes vacsorámat (a fehér az majonéz volt MONDOM MAJONÉZ:D)!
Ugy a nap egészére is igaz a fenti mondat mert mindenből elfelejtettem tanulni dehát esett ezmár meg nem is egyszer:)!
Mikor megkérdeztem haveromat hogy volt e egyetlen egydarab értelmes nap az utobbi 2hónapban nem tudott válaszolni! Ezzel rávilágítottam arrais hogy a mai sem volt az:D!
Na hamár ennyit rizsáztam térjünk is rá a zenére!
Ki ne ismerné az Iron Maiden zenekart az tegyefel a kezét! Aha te ott na akkor a te kedvedért mutatok egy jókis számot jöjjönis hát a Rainmaker:

Na mostanában nem beszéltem játkokról pedig a Game is benne van a címben csapjunk egyből a lovak(monsterek?) közé!
Nem oan régen jelent meg a The Witcher nevű hihetetlenűl jó szerepjáték!
Egy Geralt nevű Witcher(afféle bérgyilkos csak ő szörnyeket gyilkol jó pénzért) életét mutatja be az eddigi RPG-kben látott legélőbb világban amiben valaha is jártam(és teljes magyar szinkronos változatban is megjelent!!!!) pedig nem egy szerepjáték van már megfáratt kalandor hátsóm mögött:D!
Nem is szaporítom tovább a szót jöjjön Geralt bemutatkozása!

Nincsenek megjegyzések: